1. Hogyan tudok rendelni?
Weboldalunkon: www.lmland.hu
e-mailben (már regisztrált ügyfelek): webshop@lmland.hu
2. Átutalást választottam, milyen bankszámlaszámra utalhatok?
Bank: Raiffeisen Bank: 12010879-01059951-00100005
3. Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, mikor lehetséges?
Ügyfélszolgálat:1144 Budapest Rátót utca 18-20.
Telefon: 222-5725
4. Személyes átvétel esetén, hogyan tudok fizetni?
Az ügyfélszolgálaton kizárólag a készpénzes fizetés is lehetséges. PickPack pontokon történő átvételkor bankkártyával is lehet fizetni.
5. Személyes átvétellel rendeltem meg a terméket, de sajnos nem tudok bemenni érte?
A megadott elérhetőségeken a rendeléstől számított 48 órán belül módosíthatja a szállítás módját.
6. Csomagszállítással kértem a terméket, de nem mindig vagyok otthon, hogyan tudom átvenni?
Érdemes olyan címet megadni, ahol napközben hosszabb ideig tartózkodik, pl. munkahely.
7. Mikor szállítja házhoz a csomagomat a futár?
Hétköznap reggel 8 és délután 17 óra között van kiszállítás.
8. Honnan tudom, hány órakor érkezik a futár?
A futárcég honlapján csomagkövetéssel lehet tájékozódni, illetve a futárcég ügyfélszolgálatán pontosabb információkat is megtudhatunk. www.tof.hu
9 .Mi történik, ha a futár nem talált otthon vagy elkerültük egymást?
A futár még egyszer megkísérli a kiszállítást, ez még ingyenes. Ha másodszorra sem sikerült a csomagot kézbesíteni, akkor az visszakerül a feladóhoz.
10. Fizethetek kártyával a futárnak?
A futároknál kizárólag készpénzzel lehet fizetni.
11. Reklamáció miatt hová fordulhatok?
Elérhetőségeink bármelyikén kérheti segítségünket. Garanciát/cserét/javítást kizárólag a vásárlást igazoló számla ellenében tudunk biztosítani.