1. Hogyan tudok rendelni? 

Weboldalunkon: www.lmland.hu

e-mailben (már regisztrált ügyfelek):  webshop@lmland.hu

2. Átutalást választottam, milyen bankszámlaszámra utalhatok?

Bank: Raiffeisen Bank: 12010879-01059951-00100005

3. Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, mikor lehetséges? 

Ügyfélszolgálat:1144 Budapest Rátót utca 18-20.

Telefon: 222-5725

4. Személyes átvétel esetén, hogyan tudok fizetni? 

Az ügyfélszolgálaton kizárólag a készpénzes fizetés is lehetséges. PickPack pontokon történő átvételkor bankkártyával is lehet fizetni.

5. Személyes átvétellel rendeltem meg a terméket, de sajnos nem tudok bemenni érte? 

A megadott elérhetőségeken a rendeléstől számított 48 órán belül módosíthatja a szállítás módját.

6. Csomagszállítással kértem a terméket, de nem mindig vagyok otthon, hogyan tudom átvenni?

Érdemes olyan címet megadni, ahol napközben hosszabb ideig tartózkodik, pl. munkahely.

7. Mikor szállítja házhoz a csomagomat a futár?

Hétköznap reggel 8 és délután 17 óra között van kiszállítás.

8. Honnan tudom, hány órakor érkezik a futár?

A futárcég honlapján csomagkövetéssel lehet tájékozódni, illetve a futárcég ügyfélszolgálatán pontosabb információkat is megtudhatunk. www.tof.hu

9 .Mi történik, ha a futár nem talált otthon vagy elkerültük egymást?

A futár még egyszer megkísérli a kiszállítást, ez még ingyenes. Ha másodszorra sem sikerült a csomagot kézbesíteni, akkor az visszakerül a feladóhoz.

10.  Fizethetek kártyával a futárnak? 

A futároknál kizárólag készpénzzel lehet fizetni.

11. Reklamáció miatt hová fordulhatok?

Elérhetőségeink bármelyikén kérheti segítségünket. Garanciát/cserét/javítást kizárólag a vásárlást igazoló számla ellenében tudunk biztosítani.